Allgemeines

#Erstes Update für Gothic Classic sorgt für zahlreiche Verbesserungen

Inhaltsverzeichnis

Piranha Bytes und THQ Nordic haben das erste Update für Gothic Classic veröffentlicht, das für zahlreiche Verbesserungen sorgt. In der langen Liste der Verbesserungen, befinden sich Fehlerbehebungen wie auch Anpassungen für ein besseres Spielerlebnis.

Fixes:

  • Fix for Black Goblins not moving
  • Ladders fixed
  • Fix for bugs with NPCs floating and walking in the air
  • Script: Cor Calom is casting sleep too fast when lockpicking his chest
  • Script: Fix for Snipes attacking Nameless hero when opening Aarons chest
  • If the Nameless One is defeated he loses his weapon. It falls out of NPCs and NPCs can pick it up.
  • Fix for looting stacked items
  • The Chromanin quest can now be completed.
  • When restarting a save, quick access items retain their correct quantity.
  • Fixes for bow fighting
  • Characters no longer get stuck running on tables.
  • UI: Item scale and FOV fixed (rings are now correctly displayed in the inventory)
  • No map image in map menu fixed
  • Fixed trading rounding error when transferring multiple items
  • Fixed all cases of incorrect behaviour when trading
  • Fixed for NPC freezing in ranged weapon mode when loading a savegame
  • Fix for using of the lute and horn out of the inventory
  • Fixed a bug when sprinting
  • Fixed display of bleeding.
  • Fixed an exploit with multiplying fire damage.
  • Spell title drawing fixed.
  • Magic circle drawing fixed.
  • Fist drawing fixed
  • Script: Fix for Lester not having the correct dialogues at the mountain fort
  • Script: Fix for Diegos dialogue bugging out when killing enemies prematurely on his focus quest
  • Script: Fixed a quest blocker with Thorus

Improvements:

  • Spell title is displayed at the top of the Magic circle UI
  • FOV improved for widescreen resolutions
  • Disabling Sneak mode is now also called via B
  • Added correct scaling of dialog windows in handheld and screen mode.
  • Localization corrections have been made.
  • Corrections have been made to display rain.
  • Camera mode legend added.
  • Added new map design and focus.
  • Throw item action implemented in Inventory.
  • UI of dialog boxes has been corrected.

https://www.youtube.com/watch?v=631HECnhMgM
Gothic Classic ist seit Ende letzten Monats für Nintendo Switch erhältlich. Obwohl das Spiel ursprünglich 2001 erschienen ist, hat das Fantasy-Rollenspiel bis heute eine große Fangemeinde. Die Portierung des Originalspiels erschien parallel zum Remake, das sich derzeit bei Alkimia Interactive in Entwicklung befindet.
Kurz nach der Veröffentlichung von Gothic Classic wurde außerdem die Veröffentlichung von Gothic II angekündigt. Der zweite Teil der Trilogie erscheint bereits im November.

Habt ihr Gothic Classic bereits gespielt? Was ist euer Eindruck von der Portierung des Rollenspiels?

Wenn Ihnen der Artikel gefallen hat, vergessen Sie nicht, ihn mit Ihren Freunden zu teilen. Folgen Sie uns auch in Google News, klicken Sie auf den Stern und wählen Sie uns aus Ihren Favoriten aus.

Wenn Sie an Foren interessiert sind, können Sie Forum.BuradaBiliyorum.Com besuchen.

Wenn Sie weitere Nachrichten lesen möchten, können Sie unsere Allgemeines besuchen.

Quelle

Ähnliche Artikel

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Schaltfläche "Zurück zum Anfang"
Schließen

Please allow ads on our site

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!