#HIV’i Tedavi Edilen İlk İnsan, Kanser Sebebiyle Hayatını Kaybetti

„HIV’i Tedavi Edilen İlk İnsan, Kanser Sebebiyle Hayatını Kaybetti“ ias Uluslararası AIDS Derneği’nin (IAS) Çarşamba günü aktardığına göre, tedavi edilen ilk HIV hastası Timothy Ray Brown (‘Berlin Hastası’ adıyla biliniyor), kanser sebebiyle yaşamını yitirdi. Brown, on yıldan uzun bir süre önce tedavi edildiğinde tıp tarihine geçmiş ve AIDS’e sebep olan bu virüsle yaşayan onlarca milyon…

Weiterlesen