Üniversite ögrencilerine açık çağrı: Neden Menti Olunur?
Hayatın her yeni döngüsünde bir çok endişe yaşarız. Önce ilkokula giderken ilk defa evden ayrılıp sosyal bir ortamda tek başına tutunma duygusu ile yüzleşiriz. Sonra ortaokul ve lisede ergenlik ile baş etmenin yanı sıra yetişkinliğe doğru adım atmaya başlarız. Ardından üniversite sayfası açılır önümüzde, ki bu sefer hem kişisel gelişimimiz hem profesyonel hayatımız için fırsatlar…